Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: 3. December 2022

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    21 Jan 2011
    Geografisk sted
    Esbjerg V.
    Indlæg
    2.733

    3. December 2022

    Her til morgen kom jeg til at tænke på "Den lille pige med svovlstikkerne"...
    Jeg havde lige set vejrudsigten med små snebyger/slud og hørte også et indslag om at nogle børnefamilier ikke har økonomi til at købe mad nok derfor er der nogle børn i frie tilbud, som tidligere måske havde undladt at spise noget mad de blev tilbudt (fordi de ikke kunne lide det og fordi de vidste der var mad når de kom hjem igen) ja så er her ikke længere mad når de kommer hjem igen...
    Jeg havde ikke i min vildeste fantasi kunnet forestille mig at vi nogensinde her i Danmark i 2022 ville komme til at skulle igennem en så gennemgribende krise for så mange mennesker - selvfølgelig har der også været krise for mennesker inden, men tænkt så på nu hvad de mennesker gennemgår som også var i krise før...
    Håber også der snart vil komme ro på situationen i Ukraine så de også kan få lov til at få julehygge og glæde i deres hverdag igen...

    Herhjemme har nisserne ikke været forbi endnu - jeg har måske fået forstyrret dem i deres arbejde her til morgen...så jeg håber de titter ud af deres dør lidt senere i dag med nissegaver...
    Er også rigtig godt igang med mit juleprojekt - glæder mig til at vise det frem herinde, men i øjeblikket bruger jeg tiden på at strikke - så vil I kunne se billeder senere

    Rigtig glædelig 3. december til jer alle herinde på Rokken
    Tovholder Sønderjylland og Fyn
    Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
    Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
    Nørklegruppe Hjerting Kirke

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Så fik jeg også lyskæden op udenfor. Men gode ven, Herman kom og hjalp mig. Han kan også bedre hænge den lidt højere op end jeg kan. Jeg er kun 161 cm (hvis jeg ikke er begyndt at vokse nedad).

    SDC10937.jpg

    Er lidt i tvivl, om det er det nye foto eller et af de gamle.

    Nej, det er denne her.

    SDC11733.jpg
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2022
    Geografisk sted
    9430 Vadum
    Indlæg
    6
    Juleafslutning i hundeklubben sammen med gemalen + to af mine børnebørn og mange hunde/børn/voksne
    Vi fik røde kinder af at lede efter julemanden, så det gjorde godt med varm te og æbleskiver i klubhuset, mens børnene nød deres slikposer fra julemanden.
    God weekend ?
    Alle kan noget og sammen kan vi alt

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Jeg må hellere tage et bedre foto af lyskæden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •